kr
0

Kundtjänst

Välkommen till vår supportsida. Här kan du få hjälp med problem och hitta svar på vanliga frågor. Om du fortfarande behöver hjälp efter att ha läst den här sidan, kan du kontakta oss via e-post.

Vanliga frågor

Var kan jag köpa MayBeauty Produkter?

För närvarande kan du köpa MayBeauty exklusivt från vår webbshop. Vi överväger dock att göra våra produkter tillgängliga i salonger och butiker.

Vilka betalningsmetoder kan jag använda för att köpa era produkter?

Längst ner på sidan finner du en komplett lista över de betalningsmetoder som är tillgängliga i ditt land.

Varför har beställningen i min varukorg dubblerats?

Vår webbplats använder cookies för att ge dig den bästa shoppingupplevelsen. Detta innebär att webbplatsen kommer ihåg tidigare klick i varukorgen, vilket troligtvis är anledningen till att din order har dubblerats. För att lösa detta, vänligen kontakta vår kundsupport. Det kan du göra genom att skrolla längst ned på den här sidan och klicka på “Kontakta oss”.

Varför står det på min orderbekräftelse att jag har betalat för frakten?

Det behöver du inte oroa dig för. Du har inte betalat för några fraktkostnader och behöver heller inte göra det. Alla fraktkostnader står MayBeauty för.

Kan jag ändra något i min order?

Vänligen kontakta vår kundtjänst om du önskar att ändra din beställning. Klicka på “Kontakta oss” längst ner på sidan, så hjälper vi dig så snart vi kan. Observera att vi endast kan göra ändringar i din beställning om den ännu inte har bearbetats av vårt logistikföretag.

Up